Як позбутися від прища на губі. Як швидко позбавитися від прищів на губі.

Висипання на губах (прищі) доставляють масу незручностей: хворобливі відчуття, свербіж і печіння. До цієї проблеми потрібно підійти серйозно, тому що прищ на губі може з'явитися з різних причин, і лікування повинно бути відповідним.
Інструкція
1
Найпоширеніша причина висипань на губах - герпес. Це шкірне захворювання, викликане вірусом. Виявляється у вигляді дрібних бульбашок, які можуть з'явитися не тільки на губах, але і в носогубних складках. Таке захворювання проявляється зазвичай на тлі ослабленого імунітету після перенесених простудних і вірусних захворювань, стресів, тривалого прийому антибіотиків. Тому насамперед необхідно подбати про зміцнення імунітету. Приймайте комплексні вітаміни, їжте фрукти, намагайтеся не переохолоджуватися, одягайтеся тепліше. Також дуже важливо в період лікування відмовитися від помади, щоб не розносити інфекцію по всій поверхні губ.
2
Для зовнішнього лікування герпесу існують різні мазі, що володіють противірусною дією. Якщо захворювання знаходиться в початковій стадії, тобто виникло тільки характерне почервоніння та свербіж, то такі кошти допоможуть уникнути появи неестетичних бульбашок. Для усунення вже розвиненого захворювання необхідно користуватися мазями 4-5 разів на день по повного зникнення ознак герпесу (зазвичай на це потрібно близько 5-ти днів).
3
Також уникнути розвитку герпесу допомагає звичайна м'ятна зубна паста. Нанесіть її на запалену ділянку і не видаляйте до висихання, потім можна нанести нову порцію.
4
Відмінне противірусну та протимікробну засіб - масло чайного дерева. Змащуйте прищ кілька разів на день. Також допустимо внутрішнє застосування масла, за умови, що воно натуральне, і при дозволі лікаря. Приймають його по 1 краплі 2 рази на день на шматочку хліба або в молоці протягом трьох тижнів.
5
Ще одна причина появи прища на губі - алергічна реакція на декоративну косметику (помада, блиск для губ). Якщо через деякий час після нанесення нової косметики ви відчули дискомфорт (печіння, свербіж), а потім з'явилося висипання, необхідно позбутися від нового засобу і звернутися до лікаря. Він повинен визначити ступінь важкості ураження шкіри і при необхідності прописати медикаменти.
Відео по темі
 http://www.youtube.com/watch?v=GvF_c5yMcC8